יום ראשון, 20 ביולי 2014

זה באמת נגמר - עוד קצת מפרוייקט הסיום שלי

השבוע נגמרו להן 4 שנים של לימודים במכללת שנקר במחלקה לעיצוב תכשיטים. ביום חמישי האחרון השתנה הסטטוס שלי והפכתי מ״סטודנטית״ ל״בוגרת״. אחרי שלושה ימים בהם, כל אחת מבנות השכבה הגישה את הפרוייקט שלה, החלה התערוכה שסיכמה את השנה האחרונה שלנו. 
להגשות שלנו הגיעו כל מיני מעצבים, אמנים ואורחים שנתנו את הביקורת שלהם להגשה שלנו. היינו צריכים להציג את תהליך העבודה שלנו, המחקר ואת התוצרים של העבודה לאורך השנה. 

אני הייתי השניה שהציגה והגישה את העבודה שלה, זה היה מרגש מאוד ומרענן לקבל ביקורות מאנשי עיצוב שלא היו המורים והמרצים שלנו. הם לא הכירו אותנו ונתנו ביקורת למה שעמד מולם, לעבודות ולא לנו. לימודים במוסד אקדמי שמלמד עיצוב יכולים להיות קשים, בכל קורס עומדים לביקורת שלפעמים יכולה להיות קשה. לא פעם הרגשתי כאילו הביקורת היא אישית ולא ממש קשורה לעבודה הקשה וההשקעה שנעשתה. במקרה של ההגשות של פרוייקט הגמר, היה ברור שהביקורת היא כלפי העבודה בלבד.

בהתרגשות רבה, לב פועם והרבה גאווה בפרוייקט שלי הגשתי אותו. הקשבתי בהאזנה מלאה לכל מה שנאמר לי ולקחתי לתשומת ליבי. התרגשתי מאוד כאשר דורון אשכנזי (מעצב אופנה) נתן את הביקורות שלו, שהיתה חיובית שריגשה אותי עד דמעות. 

על הפרוייקט שלי, ״Second Chance", כבר סיפרתי לכם בפוסט הקודם. באותו פוסט גם הזמנתי אתכם לאתר החדש שלי Roni - Jewelry With a Twist וכמובן גם לתערוכה הגמר של המחלקה שלי ושל מחלקות נוספות בשנקר.

לכל אלה שלא יגיעו לתערוכה, וגם לאלה שכן, הנה כמה תמונות של חלק מהתכשיטים שהכנתי בפרוייקט גמר שלי. תמונות נוספות יגיעו בהמשך אחרי שהתערוכה תיגמר ואני אוכל לצלם את כל התכשיטים שלי כפי שמגיע להם :) 



טבעת


 התמונות האלה צולמו בספריה העירונית ברעננה, תודה שנתתם לי לצלם את העבודות באווירת הספריה. 


טבעת
טבעת

טבעת

שתי סיכות וטבעת

שתי סיכות וטבעת

סיכה

סיכה

טבעת

סיכה


סרטון קצר שמציג את אופן העבודה שלי עם הספרים : 



התמונות הבאות צולמו ע״י יוני שור והן מופיעות בקטלוג שהוצא לכבוד התערוכה שלנו. 

צמיד

סיכה

סיכה


סיכה

טבעת וסיכה

טבעת

סיכה


עדיין לא סיימתי לספר לכם על כל מה שלמדתי ועשיתי בשנקר ואני מבטיחה להמשיך לספר ולשתף אתכם. 
מבטיחה גם להמשיך ולדווח מה הולך לקרות הלאה, לאן אני הולכת מפה. אבל בינתיים אני אקח לעצמי כמה ימי חופש ואנסה לעכל את העובדה שסיימתי את התואר הזה. אני זוכרת טוב מאוד את היום בו קיבלתי את המכתב שעדכן אותי שהתקבלתי ללמוד ב״שנקר״, כאילו זה היה אתמול, ייקח קצת זמן להבין שהתקופה הזו נגמרה. 

כמו תמיד, מקווה שנהנתם.
אתם מוזמנים לראות תמונות ועבודות נוספות שלי באתר החדש שלי:

http://www.ronistwist.com

תגובה 1: