יום שבת, 12 ביולי 2014

פרוייקט סיום בשנקר

הרבה זמן לא שמעתם ממני, כי הייתי עסוקה עם פרוייקט הגמר שלי. השנה היתה השנה הרביעית שלי במכללת שנקר, במחלקה לעיצוב תכשיטים. השנה שאיתה אני מסיימת את התואר שלי ומתחילה את הפרוייקט הגדול והאמיתי שלי - החיים אחרי הלימודים. 

עד כה שיתפתי פה בבלוג בקורסים שלמדתי במכללה ושיתפתי את התוצרים והתכשיטים שעיצבתי במהלך הלימודים. אמנם לא סיימתי לשתף וישנם עוד כמה קורסים ותוצרים שהייתי רוצה להראות לכם, אבל עוד רגע אני מסיימת ללמוד וזה הזמן לתת לכם להציץ לפרוייקט הגמר שלי. 

ב-17.07.2014 מתקיים אירוע פתיחה חגיגי של תערוכת הגמר, שם תוכלו לראות את התכשיטים שלי ושל שאר בוגרי המחלקה. הפרוייקטים יוצגו בין ה- 17-31 ביולי 2014, בקומה השלישית של בנין פרניק (אנה פרנק 12, רמת גן). 

שעות הפתיחה: ימים א׳-ה׳ 10:00-23:00, ימי ו׳ 10:00-13:00
פרטים נוספים אפשר למצוא באתר של שנקר





הפרוייקט שלי עוסק במתן הזדמנות שניה. אני מאמינה שלכל אדם וחפץ מגיע הזדמנות נוספת. גם אחרי כישלון או אכזבה יש תמיד את האפשרות להוכיח את עצמך מחדש. בפרוייקט הזה לקחתי ספרים ישנים, כאלה שכבר שינו את הצבע שלהם, עם היסטוריה וחיים ארוכים, ספרים שאנשים עמדו לזרוק לפח כי כבר לא מצאו בהם שימוש או צורך. לקחתי את הספרים האלה ונתתי להם חיים חדשים, הפכתי אותך לתכשיטים נחשקים. 




פעם ראשונה שהשתמשתי בקיפולי ספרים היה בקורס תכשיטי אופנה, כנראה שהקורס הזה השאיר בי את הצורך לנסות ולהמשיך להוציא מהספרים עוד דברים. דברים חדשים וצורות מעניינות יותר. 


                                                                                     


זו תמונה שמראה רק חלק קטן מהקיפולים שקיפלתי במשך תקופה ארוכה. כשנגמרו לי הספרים שהיו לי, ביקשתי מחברות שלי ספרים שהן עמדו לזרוק לפח, כאלה שהן כבר לא רוצות. להפתעתי היו להן הרבה ומצאתי את עצמי עם ערמות של ספרים אותם חתכתי וקיפלתי שוב ושוב. 






כל קיפול וחלק שהכנתי נועד למקום אחר בגוף, לקיפולים הוספתי מתכת פליז אותה בחרתי לצבוע. כמו בכל עיצוב אחר שלי, צבע הוא חלק בלתי נפרד.  
                                                                                                            
                                      




העבודה על פרוייקט הגמר היתה ארוכה ונמשכה 2 סמסטרים, הפרוייקט החל כמשהו אחד והתפתח עם הזמן למה שהוא היום. פרוייקט שאני אוהבת וגאה להציג כפרוייקט הגמר שלי. 
כאן אתן זוכים להצצה קטנה מאוד, אני מזמינה אתכם לבוא לבקר בתערוכה בשנקר וגם לחזור לפה, לבלוג, כדי לראות את התוצרים הסופיים של הפרוייקט שלי. 




ראו זאת כהזמנה אישית לתערוכה:

                                     



תמונות נוספות של התכשיטים שלי ועבודות נוספות, תוכלו למצוא באתר החדש שלי שהוקם לכבוד סיום הלימודים: 



מקווה שנהנתם

רוני                                               

3 תגובות:

  1. היי רוני,
    בזכותך הלכנו היום לבקר בתערוכה :) אני נהנית מהפוסטים שלך לגבי התואר והתכשיטים השונים כל הזמן (רק תכתבי יותר! =] )... כל הכבוד על היצירתיות וההשקעה עד הפרטים הקטנטנים!!

    השבמחק
    תשובות
    1. היי סופי,
      אני כל כך שמחה לשמוע שבזכותי הלכת לתערוכה, מקווה שנהנת מהתערוכה שלנו ושל שאר המחלקות של שנקר.
      תודה רבה על כל המחמאות, מבטיחה לכתוב יותר 3>

      מחק
    2. האמת שהיה ממש כיף לטייל שם ולראות את כל העבודות-הלכנו גם לטקסטיל, עיצוב תעשייתי, ועיצוב אופנה (שם בעלי כבר נשבר =] ) .
      תמיד כיף לי לראות מה את עושה דווקא כי זה מאוד שונה ממני (אני גם יוצרת תכשיטים ובשנתיים האחרונות גם צורפת קצת) ונותן לי השראה לדברים שונים לגמרי =] שיהיה לך המון בהצלחה עם סיום התואר!!!

      מחק