יום שישי, 7 בנובמבר 2014

יום צילומים

בחודש אוגוסט האחרון סיימתי 4 שנות לימוד של תואר עיצוב תכשיטים בשנקר. 4 שנים בהם למדתי המון דברים הסתיימו להן בפרוייקט גמר, הגשה מלאה בהתרגשות ותערוכה אחת לצל המלחמה שהתחוללה פה בקיץ. לכל מי שביקר בתערוכה, אני מודה לכם שבחרתם לבקר בה ושבאתם לראות על מה עמלתי במהלך השנה האחרונה. למי מכם שעוקב אחרי כבר מכיר את פרוייקט הגמר שלי, ולמי שלא הנה כמה מילים עליו: הפרוייקט שלי עוסק במתן הזדמנות שניה. אני מאמינה שלכל אדם וחפץ מגיע הזדמנות נוספת. גם אחרי כישלון או אכזבה יש תמיד את האפשרות להוכיח את עצמך מחדש. בפרוייקט הזה לקחתי ספרים ישנים, כאלה שכבר שינו את הצבע שלהם, ספרים עם היסטוריה וחיים ארוכים, ספרים שאנשים עמדו לזרוק לפח כי כבר לא מצאו בהם שימוש או צורך. לקחתי את הספרים האלה ונתתי להם חיים חדשים, הפכתי אותך לתכשיטים נחשקים.

לכל מי שרוצה לקרוא עוד על הפרוייקט שלי ועל תהליך העבודה, מוזמן לקרוא ב-2 רשומות נוספות:

לאחר פירוק התערוכה החלטתי שאני רוצה לתת תשומת לב מלאה לתכשיטים שלי ולקחת אותם ליום צילום מכובד. בשנקר אמנם למדתי הרבה על עיצוב, טכניקה ויכולת עבודה מול חומרים שונים אבל לא למדתי איך לעשות הרבה דברים אחרים. לא ידעתי מהיכן להתחיל לארגן את היום צילום הזה ומה אני רוצה להוציא ממנו. כל השנה עיצבתי את התכשיטים אבל לא תמיד דמיינתי ברקע את האישה שמיועדת לענוד אותם. החלטתי להתחיל את החיפוש במציאת צלמת. לאחר תשאול חברים בפייסבוק ושיטוט בין אתרים של צלמים שונים הגעתי ל-לילך אוזן . מהרגע הראשון לילך הצליחה להבין שמדובר בחוויה ראשונה עבורי ושאני צריכה את עזרתה. לילך עזרה לי לסדר את המחשבות שהתרוצצו לי בראש וביחד הגענו לקונספט ליום הצילום, היא עזרה לי למצוא את אלה רן הדוגמנית המהממת שדיגמנה את התכשיטים שלי ואת לילך בלום שאיפרה וסדרה את השיער של אלה. 

כמה תמונות מאחורי הקלעים של יום הצילום:

 
אחד הדברים שהיו הכי חשובים עבורי ביום צילום הזה היה שהוא יהיה שמח. רוב המגזינים שדפדפתי בהם כדי לקבל השראה הראו דוגמניות כועסות, עצובות או סתם נטולות חיוך. חלק מהקונספט של התכשיטים שלי הוא משהו חיובי, מחייך ואופטימי וככה רציתי שהדוגמנית שלי תראה. אני לא אאריך במילים אבל כן אשתף אתכם בהרבה תמונות.


סיכה וטבעת
שתי טבעות
שרשרת וצמיד
פריט כתף
טבעת ושרשרת
טבעת וסיכה
סיכה
שלוש טבעות
סיכה
צמיד וטבעת

יום הצילומים הזה היה מרגש עבורי, הוא היה החותם הסופי שחתם את השנת הלימודים האחרונה שלי. אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזו ולומר שוב תודה לבנות שהיו חלק מיום הצילומים הזה, לילך, אלה ולילך :) תודה שהפכתם את היום הזה ממלחיץ למרגש ומהנה במיוחד!

בתום יום הצילומים, השארתי ללילך את התכשיטים שלי כדי שהיא תוכל לצלם אותם כשהם מונחים על השולחן, כשהם לא על גוף דוגמנית. יש שיאמרו שהצילומים האלה לא מעבירים את מטרת התכשיט ולא תמיד אפשר להבין מתמונות כאלה לאיזה חלק בגוף התכשיט מיועד, אבל אני כל כך אוהבת את הנראות של שכבות הדפים של הספר והשילוב שלהם עם הצבע והמתכת. 

פריט כתף
פריט כתף
פריט כתף
שרשרת
שרשרת
סיכה
סיכה
סיכה
סיכה
צמיד
צמיד
צמיד
טבעת
טבעת
סיכה
סיכה
סיכה
סיכה
טבעת

מקווה שנהנתם כמוני, אתם מוזמנים לשתף ולהראות לכל מי שנראה לכם שזה יעלה לו חיוך על הפנים. 
לתמונות נוספות ועוד עבודות שלי אתם מוזמנים לקפוץ לאתר שלי: http://www.ronistwist.com
שיהיה סופ״ש מקסים לכולם

רוני

3 תגובות:

  1. הרעיון של ההזדמנות השניה כל כך נכון ומקסים שעם וגם בלי הדוגמנית התכשיטים שלך מיוחדים, דורשים מבט שני וגם שלישי ומעלים חיוך.

    השבמחק
  2. הייתי ב"צבע טרי" ומציגה שם מישהי תכשיטים שנראים בדיוק כמו שלך
    https://www.facebook.com/shabyshiriavda?fref=ts

    השבמחק
  3. התמונות מקסימות!
    ממש מעביר את המסר של שמחה ואושר :)

    השבמחק