יום שלישי, 28 במאי 2013

פיקסלים


לאחרונה המושג "פיקסלים" נכנס חזק לאופנה, בשיטוט מהיר בגוגל מצאתי בלוג שהציג כמה מהתופעות , כל התמונות הבאות נלקחו מהבלוג הזה



אני חייבת לציין שלדעתי הנעליים האלה מדהימות...



וובכן, אני מציעה לכן לשוטט באינטרנט, יש עבודות מהממות בתחום.

נושא הפיקסלים לא איחר לבוא והוא אכן הגיע גם לשנקר- מחלקת עיצוב תכשיטים. באחד הקורסים של הסמסטר הראשון בשנה ב' הציגה לנו בתיה ואנג ,(שהיא מעצבת תכשיטים בזהב, דברים מהממים! שווה להציץ באתר שלה) שזה יהיה הנושא באחד הקורסים שלנו.

מה זה אומר? המשימה היתה לעצב 3 פיקסלים, 3 חתיכות קטנות ממתכת. מתוך ה-3 נבחר אחד ומהם נעצב תכשיטים. את החתיכה הקטנה שנבחרה, אנחנו נשכפל ומתוך אלפי החתיכות (אני קצת מגזימה עם ה"אלפי חתיכות") אנחנו נכין תכשיטים. 3 תכשיטים. קולקציה.

זה החלק שאני בחרתי מתוך ה-3 שהיו לי, מצטערת אין לי תמונה של כל השלושה פיקסלים שהכנתי.


הפיקסל שיצרתי

את החתיכה הזו הכנתי ממתכת פליז, לא היה לי תכנון מסויים בראש, פשוט זרמתי וזה מה שיצא. במהלך הקורס למדנו איך להכין תבניות גומי שבעזרתן אפשר לשכפל את הדברים שלו. במקרה הזה, את הפיקסלים.


תבניות גומי

לתבנית מזריקים שעווה ואת השעווה אח"כ אפשר ליצוק למתכת.

הסבר על תהליך יציקה אפשר לקרוא בפוסט אחר שלי : סיכום שנה ראשונה



מלמעלה למטה, הראשון הוא זה שהכנתי ובעזרתו הכנתי תבנית. השני, הורוד, הוא משעווה, כך הם נראים כשמזריקים לתבנית שעווה והאחרון זה אחרי יציקה של השעווה.

בשלב הראשון הכנתי הרבה.. הרבה.. הרבה.. פיקסלים והתחלתי לעצב. כדי לא להתחיל להתעסק עם המתכת, עבדתי בעיקר עם השעווה. יותר קל לחבר את החלקים אחד לשני, וככה עיצבתי צורה 
ורק אח"כ עברתי למתכת ןעיצבתי אותה עפ"י מודל השעווה.


תראו כמה פיקסלים הכנתי

אני חייבת לציין שבהתחלה לא אהבתי ולא הצלחתי להתחבר לפיקסל שיצרתי. הסתכלתי עליו הרבה זמן ולא ידעתי מה אני הולכת לעשות איתו. איך אני אוציא ממנו 3 תכשיטים?

אז התחלתי לחבר.. ומהר מאוד הבנתי לאן זה לוקח אותי ומה אני רוצה לעשות
החלטתי לעשות וזה מה שיצא. קשת, כתר לשיער. ככה זה נראה משעווה על ראש בובה מקלקר


מתוך האינסטגרם שלי

ומזוית אחרת

מזוית אחרת


אחרי שהכנתי מודל משעווה עברתי למתכת. יצקתי הרבה (עשרות) פיקסלים כאלה והתחלתי להלחים. וככה זה נראה אחרי עבודה של שעות.. אם אתם תוהים.. יש פה כ-60 פיקסלים. 

על ראש בובת קלקר


אחרי שהברקתי כמעט את הכל, החלטתי שזה לא יפה והחלטתי להשחיר את המתכת. 


הקשת מושחרת

 אם תסתכלו מקרוב, השארתי רק כמה מבריקים

צילום מקרוב

ועכשיו אחרי שסיימתי את הקשת הייתי צריכה להכין עוד 2 תכשיטים נוספים... והחלטתי להמשיך עם הכיוון השונה והאחר שהפיקסל הזה לקח אותי אליו. 

הפיקסל שבחרתי, שבהתחלה לא אהבתי, צמח לו מהר מאוד לקשת שהתאהבתי בה. אחרי שהסתכלתי על הקשת הרבה, הבנתי שאני רוצה להמשיך את עניין הצמיחה והכנתי את זה..

זה המשקפים

צמח שהתפשט לו על משקפיים :) נכון מגניב?

צילום משולחן ההגשה

גם פה החלטתי לא להבריק את הצמח המתפשט ולהמשיך עם ההשחרה. ככה הם באמת ממשיכים והופכים ביחד לקולקציה

מבט נוסף ואחרון, לפני התכשיט השלישי




והתכשיט האחרון בסדרה הוא קטן. אחרי כל כך הרבה פיקסלים וחיבורים, החלטתי להכין טבעת קטנה ומיוחדת

הטבעת על האצבע


ומזוית נוספת, אבל לא על האצבע שלי




וזהו... 
זו הקולקציה שהגשתי לקורס שהעסק בנושא הפיקסלים. אני חייבת לציין שאני הייתי מרוצה ממש מהתוצאות! 
זה בהחלט קורס שאהבתי!

אשמח לשמוע מה דעתכן

תמונות נוספות של התכשיטים האלה ונוספים אחרים, אפשר לראות בחשבון הפליקר שלי:
נתראה בקרוב בפוסט על הקורס הבא

רוני




2 תגובות:

  1. זה מוכר לי, יתכן שכתבת על הנושא הזה פעם?
    בכל אופן טרנד מדליק והעבודות שלך הורסות!

    השבמחק
    תשובות
    1. חתולי.. יש לך זיכרון מעולה. זה רשומה שרשמתי בבלוג הישן. החלטתי להעביר אותה גם לפה. משבוע הבא יש פוסטים על דברים חדשים שעוד לא ראית :) ותודה!!

      מחק